Biztosítás, ami egyszerű, mint a Tinder

Krisztián Szűcs

2016-11-25

A Tinderről nem pont a biztosítások jutnak az eszünkbe, de ha az egyszerűségét nézzük, akkor van mit tanulnia a mammutoknak az apptól. Az AXA megtette.


A brit Y generáció tagjai számára fejleszt biztosítást az AXA egy szilícium-völgyi startupp-pal, a Trov-val közösen, ami állításuk szerint olyan egyszerű, mint a Tinder és olyan szép, mint az Airbnb.

Ha a hasonlatban megnevezett két applikáció nem ismerős, akkor valószínűleg az új appot sem fogod értékelni, de az Y-osok könnyen rákattanhatnak. Miről is van szó? Az AXA rájött, hogy lenne igény egy olyan alkalmazásra, ami elsősorban mobilról érhető el, és teljesen rugalmasan köthető vele biztosítás egyedi alkalmakra. Például gyakori, hogy egy értékes fényképező egész évben a szekrényben pihen, és évente néhány alkalommal kerül elő, erre a pár napra viszont jó lenne rá biztosítást kötni.
Scott Walchek, a Trov alapítója és vezérigazgatója úgy fogalmazott a Business Insidernek, hogy a startup "olyan könnyűvé teszi a biztosítás megkötését, mint a Tinder és olyan széppé, mint az Airbnb", - jelentsen ez bármit is.
A regisztráció után az app behúzza az egyes elemek élő biztosítási összegeit az adatbázisból, a júzer pedig egyszerűen elhúzással tudja ki- és bekapcsolni a biztosítási védelmet. Az alkalmazás a hónap végén összesíti a biztosítási összegeket és díjakat és a felhasználó csak azért fizeti a számlát, amilyen szolgáltatást valóban igénybe is vett.

A Trov a technológiát egyébként már 2012-ben megalkotta, de nem nyújtottak biztosítási szolgáltatást. A cég partnerei azonban kapcsolatban álltak biztosítókkal és segítettek összehozni az üzletet az AXA-val a briteknél. Jövőre mennek az USA-ba, és valószínűleg ott sem állnak meg.

 

Trov biztosítás applikáció
Valahogy így néz ki az app

Walchek elmondása szerint jelentős "egzisztenciális kockázatot" jelent a biztosítók számára az Y generáció, mert ők igény alapon vásárolnak és elsősorban mobilról. Állítása szerint ha a biztosítók nem tudnak olyan gyorsan innoválni, mint amit a következő generáció megkövetel, amelyik teljesen új tulajdoni keretekben gondolkodik, és amelynek nagyon gyenge kapcsolata van a kialakult brandekkel, magyarán nem érdekli őket a brand... - akkor tessék megnézni, mi történt a szórakoztatóiparban vagy a banki szolgáltatások területén. Persze itthon még csak az Uber törte át az ingerküszödöt, de az airbnb felforgatta a hagyományos szállodapiacot, a live szolgáltatások a médiát, és lehetne sorolni a nagyszerű fejlesztéseket, ami a hagyományos szektorokat, az X generációsok által uralt cégeket változtatásra vagy térdre kényszeríti.
"A nagy változás a világban az a generáció, amelyik az életét a zsebében tartott szuperszámítógépeken tölti, amelyek összekapcsolják őket a választott termékekkel és szolgáltatásokkal. Mi adunk nekik (mármint a biztosítóknak) egy hidat, amellyel elérhetik ezt a feltörekvő generációt, nulla technológiai integrációs követelménnyel."
Mi a véleménye Gareth Howell-nek, az AXA ügyvezetőjének? E-mail üzenetében ez áll: "a Trov elindulása egy új biztosítási kor előfutára, amelyik látja az Y generációt, a valaha volt leginkább alulbiztosított generációt és mutat egy utat, hogy olyan módon biztosítsák a tulajdonukat, amelyik illeszkedik a szokásaikhoz, az életmódjukhoz. Büszkék vagyunk a Trov-val kötött partnerségünkre, mellyel jobban elérhetjük a feltörekvő generációkat."
A partnerség még csak néhány hónapja tart, de Walchek-ék örülnek, hogy olyan partnerre találtak, akik hajlandóak velük együtt innoválni, ahogy mondja, együtt tanulnak. Nagy-Britannia egyébként már a második ország, ahol a Trov elindította a szolgáltatását, ugyanis idén májusban Ausztráliába is behatoltak. A briteknél ezen a héten indult a szolgáltatás IOS-en és Androidon és elsőként telefonokat, laptopokat és fényképezőgépeket lehet így biztosítani.
Komoly, 40M USD összeget vettek fel, ugyanis jövőre az USA-ban is szeretnének megjelenni, de biztosak lehetünk benne, hogy nem fognak megállni, és hamarosan itthon is találkozhatunk a valóban innovatív mobil biztosítási platformmal.


Ha tetszett, amit olvastál, oszd meg másokkal is!

Subscribe
Visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments

Biztosítás, ami egyszerű, mint a Tinder

Krisztián Szűcs

2016-11-25

A Tinderről nem pont a biztosítások jutnak az eszünkbe, de ha az egyszerűségét nézzük, akkor van mit tanulnia a mammutoknak az apptól. Az AXA megtette.


A brit Y generáció tagjai számára fejleszt biztosítást az AXA egy szilícium-völgyi startupp-pal, a Trov-val közösen, ami állításuk szerint olyan egyszerű, mint a Tinder és olyan szép, mint az Airbnb.

Ha a hasonlatban megnevezett két applikáció nem ismerős, akkor valószínűleg az új appot sem fogod értékelni, de az Y-osok könnyen rákattanhatnak. Miről is van szó? Az AXA rájött, hogy lenne igény egy olyan alkalmazásra, ami elsősorban mobilról érhető el, és teljesen rugalmasan köthető vele biztosítás egyedi alkalmakra. Például gyakori, hogy egy értékes fényképező egész évben a szekrényben pihen, és évente néhány alkalommal kerül elő, erre a pár napra viszont jó lenne rá biztosítást kötni.
Scott Walchek, a Trov alapítója és vezérigazgatója úgy fogalmazott a Business Insidernek, hogy a startup "olyan könnyűvé teszi a biztosítás megkötését, mint a Tinder és olyan széppé, mint az Airbnb", - jelentsen ez bármit is.
A regisztráció után az app behúzza az egyes elemek élő biztosítási összegeit az adatbázisból, a júzer pedig egyszerűen elhúzással tudja ki- és bekapcsolni a biztosítási védelmet. Az alkalmazás a hónap végén összesíti a biztosítási összegeket és díjakat és a felhasználó csak azért fizeti a számlát, amilyen szolgáltatást valóban igénybe is vett.

A Trov a technológiát egyébként már 2012-ben megalkotta, de nem nyújtottak biztosítási szolgáltatást. A cég partnerei azonban kapcsolatban álltak biztosítókkal és segítettek összehozni az üzletet az AXA-val a briteknél. Jövőre mennek az USA-ba, és valószínűleg ott sem állnak meg.

 

Trov biztosítás applikáció
Valahogy így néz ki az app

Walchek elmondása szerint jelentős "egzisztenciális kockázatot" jelent a biztosítók számára az Y generáció, mert ők igény alapon vásárolnak és elsősorban mobilról. Állítása szerint ha a biztosítók nem tudnak olyan gyorsan innoválni, mint amit a következő generáció megkövetel, amelyik teljesen új tulajdoni keretekben gondolkodik, és amelynek nagyon gyenge kapcsolata van a kialakult brandekkel, magyarán nem érdekli őket a brand... - akkor tessék megnézni, mi történt a szórakoztatóiparban vagy a banki szolgáltatások területén. Persze itthon még csak az Uber törte át az ingerküszödöt, de az airbnb felforgatta a hagyományos szállodapiacot, a live szolgáltatások a médiát, és lehetne sorolni a nagyszerű fejlesztéseket, ami a hagyományos szektorokat, az X generációsok által uralt cégeket változtatásra vagy térdre kényszeríti.
"A nagy változás a világban az a generáció, amelyik az életét a zsebében tartott szuperszámítógépeken tölti, amelyek összekapcsolják őket a választott termékekkel és szolgáltatásokkal. Mi adunk nekik (mármint a biztosítóknak) egy hidat, amellyel elérhetik ezt a feltörekvő generációt, nulla technológiai integrációs követelménnyel."
Mi a véleménye Gareth Howell-nek, az AXA ügyvezetőjének? E-mail üzenetében ez áll: "a Trov elindulása egy új biztosítási kor előfutára, amelyik látja az Y generációt, a valaha volt leginkább alulbiztosított generációt és mutat egy utat, hogy olyan módon biztosítsák a tulajdonukat, amelyik illeszkedik a szokásaikhoz, az életmódjukhoz. Büszkék vagyunk a Trov-val kötött partnerségünkre, mellyel jobban elérhetjük a feltörekvő generációkat."
A partnerség még csak néhány hónapja tart, de Walchek-ék örülnek, hogy olyan partnerre találtak, akik hajlandóak velük együtt innoválni, ahogy mondja, együtt tanulnak. Nagy-Britannia egyébként már a második ország, ahol a Trov elindította a szolgáltatását, ugyanis idén májusban Ausztráliába is behatoltak. A briteknél ezen a héten indult a szolgáltatás IOS-en és Androidon és elsőként telefonokat, laptopokat és fényképezőgépeket lehet így biztosítani.
Komoly, 40M USD összeget vettek fel, ugyanis jövőre az USA-ban is szeretnének megjelenni, de biztosak lehetünk benne, hogy nem fognak megállni, és hamarosan itthon is találkozhatunk a valóban innovatív mobil biztosítási platformmal.


Ha tetszett, amit olvastál, oszd meg másokkal is!

Biztosítás, ami egyszerű, mint a Tinder

Krisztián Szűcs

2016-11-25

A Tinderről nem pont a biztosítások jutnak az eszünkbe, de ha az egyszerűségét nézzük, akkor van mit tanulnia a mammutoknak az apptól. Az AXA megtette.


A brit Y generáció tagjai számára fejleszt biztosítást az AXA egy szilícium-völgyi startupp-pal, a Trov-val közösen, ami állításuk szerint olyan egyszerű, mint a Tinder és olyan szép, mint az Airbnb.

Ha a hasonlatban megnevezett két applikáció nem ismerős, akkor valószínűleg az új appot sem fogod értékelni, de az Y-osok könnyen rákattanhatnak. Miről is van szó? Az AXA rájött, hogy lenne igény egy olyan alkalmazásra, ami elsősorban mobilról érhető el, és teljesen rugalmasan köthető vele biztosítás egyedi alkalmakra. Például gyakori, hogy egy értékes fényképező egész évben a szekrényben pihen, és évente néhány alkalommal kerül elő, erre a pár napra viszont jó lenne rá biztosítást kötni.
Scott Walchek, a Trov alapítója és vezérigazgatója úgy fogalmazott a Business Insidernek, hogy a startup "olyan könnyűvé teszi a biztosítás megkötését, mint a Tinder és olyan széppé, mint az Airbnb", - jelentsen ez bármit is.
A regisztráció után az app behúzza az egyes elemek élő biztosítási összegeit az adatbázisból, a júzer pedig egyszerűen elhúzással tudja ki- és bekapcsolni a biztosítási védelmet. Az alkalmazás a hónap végén összesíti a biztosítási összegeket és díjakat és a felhasználó csak azért fizeti a számlát, amilyen szolgáltatást valóban igénybe is vett.

A Trov a technológiát egyébként már 2012-ben megalkotta, de nem nyújtottak biztosítási szolgáltatást. A cég partnerei azonban kapcsolatban álltak biztosítókkal és segítettek összehozni az üzletet az AXA-val a briteknél. Jövőre mennek az USA-ba, és valószínűleg ott sem állnak meg.

 

Trov biztosítás applikáció
Valahogy így néz ki az app

Walchek elmondása szerint jelentős "egzisztenciális kockázatot" jelent a biztosítók számára az Y generáció, mert ők igény alapon vásárolnak és elsősorban mobilról. Állítása szerint ha a biztosítók nem tudnak olyan gyorsan innoválni, mint amit a következő generáció megkövetel, amelyik teljesen új tulajdoni keretekben gondolkodik, és amelynek nagyon gyenge kapcsolata van a kialakult brandekkel, magyarán nem érdekli őket a brand... - akkor tessék megnézni, mi történt a szórakoztatóiparban vagy a banki szolgáltatások területén. Persze itthon még csak az Uber törte át az ingerküszödöt, de az airbnb felforgatta a hagyományos szállodapiacot, a live szolgáltatások a médiát, és lehetne sorolni a nagyszerű fejlesztéseket, ami a hagyományos szektorokat, az X generációsok által uralt cégeket változtatásra vagy térdre kényszeríti.
"A nagy változás a világban az a generáció, amelyik az életét a zsebében tartott szuperszámítógépeken tölti, amelyek összekapcsolják őket a választott termékekkel és szolgáltatásokkal. Mi adunk nekik (mármint a biztosítóknak) egy hidat, amellyel elérhetik ezt a feltörekvő generációt, nulla technológiai integrációs követelménnyel."
Mi a véleménye Gareth Howell-nek, az AXA ügyvezetőjének? E-mail üzenetében ez áll: "a Trov elindulása egy új biztosítási kor előfutára, amelyik látja az Y generációt, a valaha volt leginkább alulbiztosított generációt és mutat egy utat, hogy olyan módon biztosítsák a tulajdonukat, amelyik illeszkedik a szokásaikhoz, az életmódjukhoz. Büszkék vagyunk a Trov-val kötött partnerségünkre, mellyel jobban elérhetjük a feltörekvő generációkat."
A partnerség még csak néhány hónapja tart, de Walchek-ék örülnek, hogy olyan partnerre találtak, akik hajlandóak velük együtt innoválni, ahogy mondja, együtt tanulnak. Nagy-Britannia egyébként már a második ország, ahol a Trov elindította a szolgáltatását, ugyanis idén májusban Ausztráliába is behatoltak. A briteknél ezen a héten indult a szolgáltatás IOS-en és Androidon és elsőként telefonokat, laptopokat és fényképezőgépeket lehet így biztosítani.
Komoly, 40M USD összeget vettek fel, ugyanis jövőre az USA-ban is szeretnének megjelenni, de biztosak lehetünk benne, hogy nem fognak megállni, és hamarosan itthon is találkozhatunk a valóban innovatív mobil biztosítási platformmal.


Ha tetszett, amit olvastál, oszd meg másokkal is!

Biztosítás, ami egyszerű, mint a Tinder

Krisztián Szűcs

2016-11-25

A Tinderről nem pont a biztosítások jutnak az eszünkbe, de ha az egyszerűségét nézzük, akkor van mit tanulnia a mammutoknak az apptól. Az AXA megtette.


A brit Y generáció tagjai számára fejleszt biztosítást az AXA egy szilícium-völgyi startupp-pal, a Trov-val közösen, ami állításuk szerint olyan egyszerű, mint a Tinder és olyan szép, mint az Airbnb.

Ha a hasonlatban megnevezett két applikáció nem ismerős, akkor valószínűleg az új appot sem fogod értékelni, de az Y-osok könnyen rákattanhatnak. Miről is van szó? Az AXA rájött, hogy lenne igény egy olyan alkalmazásra, ami elsősorban mobilról érhető el, és teljesen rugalmasan köthető vele biztosítás egyedi alkalmakra. Például gyakori, hogy egy értékes fényképező egész évben a szekrényben pihen, és évente néhány alkalommal kerül elő, erre a pár napra viszont jó lenne rá biztosítást kötni.
Scott Walchek, a Trov alapítója és vezérigazgatója úgy fogalmazott a Business Insidernek, hogy a startup "olyan könnyűvé teszi a biztosítás megkötését, mint a Tinder és olyan széppé, mint az Airbnb", - jelentsen ez bármit is.
A regisztráció után az app behúzza az egyes elemek élő biztosítási összegeit az adatbázisból, a júzer pedig egyszerűen elhúzással tudja ki- és bekapcsolni a biztosítási védelmet. Az alkalmazás a hónap végén összesíti a biztosítási összegeket és díjakat és a felhasználó csak azért fizeti a számlát, amilyen szolgáltatást valóban igénybe is vett.

A Trov a technológiát egyébként már 2012-ben megalkotta, de nem nyújtottak biztosítási szolgáltatást. A cég partnerei azonban kapcsolatban álltak biztosítókkal és segítettek összehozni az üzletet az AXA-val a briteknél. Jövőre mennek az USA-ba, és valószínűleg ott sem állnak meg.

 

Trov biztosítás applikáció
Valahogy így néz ki az app

Walchek elmondása szerint jelentős "egzisztenciális kockázatot" jelent a biztosítók számára az Y generáció, mert ők igény alapon vásárolnak és elsősorban mobilról. Állítása szerint ha a biztosítók nem tudnak olyan gyorsan innoválni, mint amit a következő generáció megkövetel, amelyik teljesen új tulajdoni keretekben gondolkodik, és amelynek nagyon gyenge kapcsolata van a kialakult brandekkel, magyarán nem érdekli őket a brand... - akkor tessék megnézni, mi történt a szórakoztatóiparban vagy a banki szolgáltatások területén. Persze itthon még csak az Uber törte át az ingerküszödöt, de az airbnb felforgatta a hagyományos szállodapiacot, a live szolgáltatások a médiát, és lehetne sorolni a nagyszerű fejlesztéseket, ami a hagyományos szektorokat, az X generációsok által uralt cégeket változtatásra vagy térdre kényszeríti.
"A nagy változás a világban az a generáció, amelyik az életét a zsebében tartott szuperszámítógépeken tölti, amelyek összekapcsolják őket a választott termékekkel és szolgáltatásokkal. Mi adunk nekik (mármint a biztosítóknak) egy hidat, amellyel elérhetik ezt a feltörekvő generációt, nulla technológiai integrációs követelménnyel."
Mi a véleménye Gareth Howell-nek, az AXA ügyvezetőjének? E-mail üzenetében ez áll: "a Trov elindulása egy új biztosítási kor előfutára, amelyik látja az Y generációt, a valaha volt leginkább alulbiztosított generációt és mutat egy utat, hogy olyan módon biztosítsák a tulajdonukat, amelyik illeszkedik a szokásaikhoz, az életmódjukhoz. Büszkék vagyunk a Trov-val kötött partnerségünkre, mellyel jobban elérhetjük a feltörekvő generációkat."
A partnerség még csak néhány hónapja tart, de Walchek-ék örülnek, hogy olyan partnerre találtak, akik hajlandóak velük együtt innoválni, ahogy mondja, együtt tanulnak. Nagy-Britannia egyébként már a második ország, ahol a Trov elindította a szolgáltatását, ugyanis idén májusban Ausztráliába is behatoltak. A briteknél ezen a héten indult a szolgáltatás IOS-en és Androidon és elsőként telefonokat, laptopokat és fényképezőgépeket lehet így biztosítani.
Komoly, 40M USD összeget vettek fel, ugyanis jövőre az USA-ban is szeretnének megjelenni, de biztosak lehetünk benne, hogy nem fognak megállni, és hamarosan itthon is találkozhatunk a valóban innovatív mobil biztosítási platformmal.


Ha tetszett, amit olvastál, oszd meg másokkal is!

Biztosítás, ami egyszerű, mint a Tinder

Krisztián Szűcs

2016-11-25

A Tinderről nem pont a biztosítások jutnak az eszünkbe, de ha az egyszerűségét nézzük, akkor van mit tanulnia a mammutoknak az apptól. Az AXA megtette.


A brit Y generáció tagjai számára fejleszt biztosítást az AXA egy szilícium-völgyi startupp-pal, a Trov-val közösen, ami állításuk szerint olyan egyszerű, mint a Tinder és olyan szép, mint az Airbnb.

Ha a hasonlatban megnevezett két applikáció nem ismerős, akkor valószínűleg az új appot sem fogod értékelni, de az Y-osok könnyen rákattanhatnak. Miről is van szó? Az AXA rájött, hogy lenne igény egy olyan alkalmazásra, ami elsősorban mobilról érhető el, és teljesen rugalmasan köthető vele biztosítás egyedi alkalmakra. Például gyakori, hogy egy értékes fényképező egész évben a szekrényben pihen, és évente néhány alkalommal kerül elő, erre a pár napra viszont jó lenne rá biztosítást kötni.
Scott Walchek, a Trov alapítója és vezérigazgatója úgy fogalmazott a Business Insidernek, hogy a startup "olyan könnyűvé teszi a biztosítás megkötését, mint a Tinder és olyan széppé, mint az Airbnb", - jelentsen ez bármit is.
A regisztráció után az app behúzza az egyes elemek élő biztosítási összegeit az adatbázisból, a júzer pedig egyszerűen elhúzással tudja ki- és bekapcsolni a biztosítási védelmet. Az alkalmazás a hónap végén összesíti a biztosítási összegeket és díjakat és a felhasználó csak azért fizeti a számlát, amilyen szolgáltatást valóban igénybe is vett.

A Trov a technológiát egyébként már 2012-ben megalkotta, de nem nyújtottak biztosítási szolgáltatást. A cég partnerei azonban kapcsolatban álltak biztosítókkal és segítettek összehozni az üzletet az AXA-val a briteknél. Jövőre mennek az USA-ba, és valószínűleg ott sem állnak meg.

 

Trov biztosítás applikáció
Valahogy így néz ki az app

Walchek elmondása szerint jelentős "egzisztenciális kockázatot" jelent a biztosítók számára az Y generáció, mert ők igény alapon vásárolnak és elsősorban mobilról. Állítása szerint ha a biztosítók nem tudnak olyan gyorsan innoválni, mint amit a következő generáció megkövetel, amelyik teljesen új tulajdoni keretekben gondolkodik, és amelynek nagyon gyenge kapcsolata van a kialakult brandekkel, magyarán nem érdekli őket a brand... - akkor tessék megnézni, mi történt a szórakoztatóiparban vagy a banki szolgáltatások területén. Persze itthon még csak az Uber törte át az ingerküszödöt, de az airbnb felforgatta a hagyományos szállodapiacot, a live szolgáltatások a médiát, és lehetne sorolni a nagyszerű fejlesztéseket, ami a hagyományos szektorokat, az X generációsok által uralt cégeket változtatásra vagy térdre kényszeríti.
"A nagy változás a világban az a generáció, amelyik az életét a zsebében tartott szuperszámítógépeken tölti, amelyek összekapcsolják őket a választott termékekkel és szolgáltatásokkal. Mi adunk nekik (mármint a biztosítóknak) egy hidat, amellyel elérhetik ezt a feltörekvő generációt, nulla technológiai integrációs követelménnyel."
Mi a véleménye Gareth Howell-nek, az AXA ügyvezetőjének? E-mail üzenetében ez áll: "a Trov elindulása egy új biztosítási kor előfutára, amelyik látja az Y generációt, a valaha volt leginkább alulbiztosított generációt és mutat egy utat, hogy olyan módon biztosítsák a tulajdonukat, amelyik illeszkedik a szokásaikhoz, az életmódjukhoz. Büszkék vagyunk a Trov-val kötött partnerségünkre, mellyel jobban elérhetjük a feltörekvő generációkat."
A partnerség még csak néhány hónapja tart, de Walchek-ék örülnek, hogy olyan partnerre találtak, akik hajlandóak velük együtt innoválni, ahogy mondja, együtt tanulnak. Nagy-Britannia egyébként már a második ország, ahol a Trov elindította a szolgáltatását, ugyanis idén májusban Ausztráliába is behatoltak. A briteknél ezen a héten indult a szolgáltatás IOS-en és Androidon és elsőként telefonokat, laptopokat és fényképezőgépeket lehet így biztosítani.
Komoly, 40M USD összeget vettek fel, ugyanis jövőre az USA-ban is szeretnének megjelenni, de biztosak lehetünk benne, hogy nem fognak megállni, és hamarosan itthon is találkozhatunk a valóban innovatív mobil biztosítási platformmal.


Ha tetszett, amit olvastál, oszd meg másokkal is!

TKM kalkulátor letöltés

Add meg nevedet és kedvenc e-mail címedet, ahova küldhetem a kalkulátort.

A letöltéssel egyben elfogadod az adatkezelési szabályzatot.

Jeletkezz be e-mail címeddel és jelszavaddal!


PRO

Regisztrálj prémium tartalomért!

Loading
[startbooking flow="single-service" service="jdRA1b1NB" details="true"]

Írd le a kérdésed!

Kérlek írd le kérdésed, igyekszem hamar és szakszerűen válaszolni.