ELVESZVE A RENDSZERBEN

Élményeim a biztosító kárrendezési folyamatával

Jogos: orvos, gyógyítsd meg magad. Végül sikerült, közzéteszem, remélem segít, ha egyszer hasonló cipóbe lépsz.

Nemrég saját magam is károsulttá váltam, ugyanis egy körforgalomban a mögöttem haladó nem vette észre vadul világító féklámpámat és őrjítő 15 km/h sebességgel lezúzta a lökhárítóm fényezését egy 20cm átmérőjű kör formához nyomokban hasonlító felületen.

Természetesen betétlapot töltöttünk ki (értsd kék-sárga baleseti bejelentő űrlap), majd otthon online bejelentettem a biztosítónak. Vagyis úgy gondoltam, hogy bejelentettem. Mert bár kaptam visszaigazoló e-mailt, de ezután senki sem keresett a következő két hónapban. Értsd: a biztosítótól valóban senki.

Jó lehet, én is lehettem volna aktívabb, de azért ennél többre számítottam az egyik nagy biztosítótól. Majd megelégelve a tötyögést, besétáltam az egyik ügyfélszolgálatukra. Valamilyen rejtélyes okból nem látják a rendszert (talán GDPR?), így nem tudták megmondani, hogy hol akadt el a kárrendezési folyamat, bejelentettük hát újból, abból baj nem lehet. És ekkor érkezett menetrendszerűen a következő meglepetés: az e-mail címem mentve volt a rendszerben, egy a gond ezzel: egy 7 éve nem használt mail címem volt elmentve, amit az ügyintéző nem tudott felülírni. Valószínűleg ezért nem kaptam megkeresést. Bár a bejelentéskor megadott címemre jött visszaigazolás, mégis a szemlét a régi mailemen akarták egyeztetni. Éljenek a júzer frendli folyamatok. Így az ügyintéző kilépett a kárbejelentésből, majd belépett a belső rendszerükbe, ahol módosította az e-mail címem (érdekes, itt már tudta), majd elölről indítva bejelentette a kárt. Röpke fél órám bánta, de talán most már minden rendben lesz.

A poén a nap végén érkezett, ugyanis egy levél várt a levélszekrényemben még a saját online bejelentésemhez kapcsolódóan, mely szerint a biztosító nem tudott elérni, ezért ha nem jelentkezem két napon belül (?!), akkor lezártnak tekintik a kárügyemet. Tehát két hónapig felém sem néztek, de kaptam két napot, hogy intézkedjek, különben nem teljesítik szerződésben vállalt kötelezettségüket. Természetesen azonnal hívtam a megadott számot, aki sms-ben kérte a rendszámot, hogy be tudjon azonosítani. Akkor épp nem ért rá, de becsszó visszahív. Ennek két napja, azóta sem jelentkezett. Mint kiderült a híváslistámból, valóban volt 1 db nem fogadott hívásom tőle még a kárbejelentésem után röpke 5 nappal. Sem sms, sem e-mail (bár hiába is küldték volna a rossz e-mailemre), sem további hívást nem kaptam sem tőle, sem a biztosítótól.

Szerinted hányszor hívtak volna, ha el akarnak adni valamit? Biztos nem egyszer. Általában naponta többször, amíg le nem állítom őket.

De miért írom le mindezt?

  • 1

    Hogyha kárt jelentesz be, akkor legyél körültekintő, itt egy lista, mire kell nagyon odafigyelned.

  • 2

    Itt pedig kapsz egy eszközt, hogy a sorban állás és biztosítós esetlegesen működő honlapok helyett Messengeren, 1 perc alatt jelentsd be a kárt. Jogos a kérdés, hogy mert nem ezt használtam: mert még kötelezős kárt nem tud, lakásbiztosítási és casco kárt annál inkább.

  • 3

    Unalomig ismételt frázis, de sokkal jobb neked, ha van egy kontaktod, akihez fordulhatsz. Ezt hívhatjuk ügynöknek, tanácsadónak, értékesítőnek, egy a lényeg: valaki, aki ért hozzá, szívesen segít és némileg a rendszerekhez is van hozzáférése. Itt találsz egy ilyen személyt.

Már csak egy dolgod van

Nézz be Facebook oldalamra is!

Legyél az első, aki értesül az új bejegyzésekről!

Ha tetszett, oszd meg másokkal is!

Szólj hozzá!

avatar
  Subscribe  
Visszajelzés

Erről majdnem lemaradtál!

A legfrissebb és legjobb tippeket, hasznos ötleteket közvetlenül e-mailben küldjük el Neked.
NANÁ, HOGY KÉREM!
close-link

KÖLTSÉGVETÉS

Akik használják, sokkal tudatosabban kezelik pénzügyeiket. Írd meg, hova küldhetem.
KÜLDHETED
close-link
Csatlakozz népes olvasótáborunkhoz!

Egy kattintás és küldjük a nyerő tippeket sikeres pénzügyi manővereidhez

IGEN, KÜLDJÉTEK!
close-link

Unit Linked számolási példa a költség- és bóuszrendszerhez

Két adatok kérek, és már le is töltheted.
*Adatkezelési szabályzat
LETÖLTÉS
close-link

Töltsd le pdf-ben a biztosítók webes kárbejelentési tesztjét!

Két adatok kérek, és már le is töltheted.
*Adatkezelési szabályzat
LETÖLTÉS
close-link

Így teszteld a biztosító ügynökét!

Két adatok kérek, és már le is töltheted.
*Adatkezelési szabályzat
LETÖLTÉS
close-link
Loading
close-link
Loading
close-link